Satış Sonrası

Servis talebinizin düzenli, takip edilebilir ve kalıcı olması için aşağıdaki formu eksiksiz olarak doldurduğunuz için teşekkür ederiz.
Talebiniz ekibimiz tarafından işleme alınarak en kısa sürede sizlerle iletişime geçilecektir.

 

  1. Mail ile kayıt açtırmak için gereken bilgiler;
  • Konu: Müşteri Adı / Ürün Modeli / Kısa Arıza Tanımı

(Örn; Artech Çizgi Teknoloji /DPC-355 / Ürün açılmıyor)

 

Uyarılar:

  • Kayıt konusuna yönelik olarak destek hattı olan 0216 365 82 50 (dahili: 150,152,180) aranılabilir.
  • Acil durumlarda 0530 953 73 16 numarasını direkt arayabilirsiniz.  
  • Tarafımıza bildirimi yapılmadan gönderilen ürünler Çizgi Teknoloji sorumluluğunda değildir.
  • Orijinal ARTECH kutusu dışında, başka bir kutu ile gönderilmiş cihazların kargoda zarar görmesi durumunda, mesuliyet kabul etmeyeceğimizi ve cihazınızın garanti kapsamı dışında kalacağını üzülerek bildiririz.
Müşteri Bilgileri
İletişim Kurulacak Kişi
Servis / Bakım / Arıza Hizmet Talebi
Arıza Tanımı
Cihaz Hakkında Bilgiler
Servis Hizmeti Sonlandırma Şekli
Servis Talep Edilen / Cihaz Sevk Adres Bilgisi

Bilgi ve Teknik Destek

Projelerinizde artech Ürünleri kullanarak kaliteli çözümler üretebilirsiniz. Ürünler hakkında bilgi almak ya da kullandığınız ürünler ile ilgili teknik destek almak için bizimle iletişime geçin.